Canon και OpenSky ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες εκτύπωσης και λύσεις ψηφιοποίησης.

Νέα στρατηγική συνεργασία στο χώρο της τεχνολογίας με στόχο την άρτια υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων στην πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

Tον Μάρτιο του τρέχοντος έτους βρεθήκαμε στην εκδήλωση που διοργάνωσε η OpenSky μαζί με την Canon, όπου μας ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους και μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε με στελέχη και των δύο εταιρειών.

Η OpenSky έχει μία δυναμική παρουσία στον κλάδο της τεχνολογίας και της εκτύπωσης, που ενώ μετράει μόλις κάποιους μήνες λειτουργίας, έχει ήδη υπογράψει συμβόλαια παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εκτύπωσης με εταιρείες που πρωταγωνιστούν στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Αυτό βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο καθότι η OpenSky διαθέτει πολύ έμπειρα στελέχη του χώρου, που φέρουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία τους στις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που προσφέρουν, επιτυγχάνοντας την πιστοποίηση Platinum επιπέδου από την Canon μέσα σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα.

Σήμερα οι δύο αυτές εταιρείες έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους με στόχο την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών εκτύπωσης, διαχείρισης εγγράφων και βελτιστοποίησης διαδικασιών στην ελληνική αγορά.

Περισσότερα όμως για όλα αυτά από τον Ηλία Μελισσαρόπουλο, Country/Area Manager B2B, Canon Ελλάδας και τον Χρήστο Βλάχο Managing Director, OpenSky.

Ερωτήσεις

  1. Ποιά είναι η OpenSky; Δεδομένου ότι είστε μία νέα εταιρεία, πείτε μου τι έχετε κάνει μέχρι τώρα και τι να περιμένουμε από εσάς;
    Χ.Β.: Είμαστε μία νέα εταιρεία στο χώρο του printing και του MPS η οποία προέκυψε από τη συνάντηση μίας ομάδας έμπειρων στελεχών της αγοράς και του ομίλου ACI.
    Δεσμευθήκαμε εξαρχής ότι θα πορευθούμε με συγκεκριμένες αρχές και αξίες όπως: γερά θεμέλια, υγιείς βάσεις, υπευθυνότητα, αξιοπιστία, συνεχή εξέλιξη της τεχνογνωσίας μας. Τις αρχές αυτές τις μοιραστήκαμε και με την Canon εξαρχής, έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο στην νέα σελίδα που θέλαμε να γυρίσουμε στην ελληνική αγορά.
    Ξεκινήσαμε την δραστηριότητα μας τον Ιούλιο του 2023 και η ανταπόκριση της ελληνικής αγοράς ήταν αμέσως τόσο θετική ώστε όχι μόνο εγκαινιάσαμε τα νέα μας 3όροφα γραφεία στην Αγία Παρασκευή, αλλά επεκταθήκαμε και στη Θεσσαλονίκη, ιδρύοντας τοπικό γραφείο. Πλέον έχουμε παρουσία σε όλη την Ελλάδα μέσω του πανελλαδικού δικτύου συνεργατών μας.
    Στο ίδιο χρονικό διάστημα λάβαμε τις διαπιστεύσεις της Canon ως εξουσιοδοτημένος διανομέας, μεταπωλητής αλλά και πάροχος τεχνικής υποστήριξης, και λάβαμε σε χρόνο ρεκόρ -για νεοϊδρυθείσα εταιρεία- το ISO 9001:2015.
    Η ομάδα μας αποτελείται αυτή τη στιγμή από 35 δοκιμασμένα στελέχη πωλήσεων, presales, marketing, service και επεκτείνεται συνεχώς. Διατηρούμε μία ισορροπία μεταξύ των νέων ταλαντούχων συνεργατών μας και επαγγελματιών με πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο μας, και ο συνδυασμός αυτός μας βοηθά να παραμένουμε δημιουργικοί με φρέσκιες ιδέες και υψηλά επίπεδα ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα έχουμε την αξιοπιστία, τον δυναμισμό και την εξειδίκευση.
    Έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα, στη βάση του οποίου κινούμαστε και δουλεύουμε όλοι μαζί. Σήμερά μετά από μία φρενήρη πορεία 10 μηνών και κάνοντας ένα πολύ σύντομο απολογισμό έχουμε υλοποιήσει περισσότερα από 50 έργα MPS, το πελατολόγιό μας συμπεριλαμβάνει πάνω από 200 ενεργούς πελάτες, και ένα διαρκώς αυξανόμενο pipeline.
    Έχοντας γερά χρηματοοικονομικά θεμέλια, υγιείς βάσεις και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, στόχος μας είναι να οδηγήσουμε την OpenSky μαζί με την Canon σε ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Επιδιώκουμε να υλοποιούμε λύσεις βιώσιμης καινοτομίας με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια δεδομένων και εστιάζουμε στην ανάπτυξη. Για αυτόν τον λόγο θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σημαντικούς πόρους σε τεχνολογίες αιχμής αλλά και στο πολυτιμότερο περιουσιακό μας στοιχείο: τους ανθρώπους μας.
    Ακόμη, δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών μας για το οποίο είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας μας. Με το δίκτυο μας χτίζουμε στέρεες συνεργασίες σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε και επενδύουμε σε αυτούς μέσω της παροχής διαρκούς εκπαίδευσης και μεταφοράς τεχνογνωσίας και καλύτερων πρακτικών με στόχο την αμοιβαία ανάπτυξη.
  2. Σε τι στοχεύει η συνεργασία της Canon με την OpenSky σε στρατηγικό επίπεδο;
    H.M.: Η Canon τα τελευταία έτη ανανεώνει και ενισχύει συνεχώς το δίκτυο B2B συνεργατών της σηματοδοτώντας μία νέα εποχή για το brand και την παρουσία του στην ελληνική αγορά. Αναγνωρίζοντας τις ταχύτατα εξελισσόμενες ανάγκες της B2B αγοράς στην Ελλάδα, επενδύουμε στη στρατηγική αναδιοργάνωση και ανάπτυξη του εξουσιοδοτημένου δικτύου συνεργατών που προωθεί και υποστηρίζει τα προϊόντα και τις ολοκληρωμένες λύσεις της Canon στη χώρα μας.
    Μέσω της συνεργασίας μας με την OpenSky επισφραγίζουμε τη δέσμευση μας ως προς την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους προϊόντα και λύσεις με την αξιοποίηση τεχνολογίας αιχμής. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να σχεδιάσουν τα επόμενα βήματα της ανάπτυξής τους και να προχωρήσουν στην πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, έχοντας στο πλάι τους αξιόπιστους συνεργάτες.
    Η OpenSky συντάσσεται πλήρως με το κοινό όραμα και απώτερος μας στόχος μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι να διεισδύσουμε βαθύτερα στην ελληνική αγορά, να αυξήσουμε τα μερίδια αγοράς μας και να εδραιώσουμε την Canon, μέσω της OpenSky, όχι μόνο ως την no1 MPDS (Managed Print Document Services) επιλογή αλλά ως έναν στρατηγικό πάροχο λύσεων που επιδρά στην καρδιά των οργανισμών και στη βελτιστοποίηση των ροών εργασίας τους.
  3. Μάθαμε ότι η OpenSky έλαβε ήδη την πιστοποίηση της Canon ως Platinum Partner. Με ποια κριτήρια βρέθηκε στην κορυφή των συνεργατών σας;
    H.M.: Η ετήσια πιστοποίηση των εξουσιοδοτημένων συνεργατών μας πραγματοποιείται βάσει αξιολόγησης σύμφωνα με τις οδηγίες του Canon Partner Programme που εφαρμόζεται σε κεντρικό επίπεδο. Τα αυστηρά κριτήρια εστιάζουν ως επί το πλείστον στο performance των συνεργατών μας ετησίως (ή στην δυναμική τους στην περίπτωση νέων συνεργατών), στην κατάρτιση και εξειδίκευση τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τη συνεχή εκπαίδευσή του, καθώς και στην εσωτερική δομή της κάθε επιχείρησης.
    Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, αξιολογούμε συνεχώς σε τι βαθμό είναι σε θέση ο εκάστοτε συνεργάτης να ανταπεξέλθει στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των τελικών πελατών μας και αν συμβαδίζουν με την δυναμική του ίδιου του brand μας.
    Με μεγάλη μας χαρά αποδώσαμε το Platinum Partner certification στην OpenSky, το μοναδικό στην Ελλάδα. Αποτελεί άξιο ιδιαίτερης αναφοράς το γεγονός ότι είναι ο 1ος νέος συνεργάτης που εκπλήρωσε τις προϋποθέσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (CEE).
    Θα ήθελα να τονίσω ότι για εμάς είναι εξίσου σημαντικές οι αρχές και οι αξίες βάσει των οποίων δραστηριοποιούνται οι συνεργάτες μας. Η εταιρική μας φιλοσοφία, ως Canon, αντικατοπτρίζεται στο ιαπωνικό «kyosei» το οποίο μεταφράζεται στην πράξη ως τη δέσμευσή μας να ζούμε και να εργαζόμαστε μαζί για το κοινό καλό και την αμοιβαία ευημερία.
    Το kyosei αποτελεί το θεμέλιο των σχέσεων μεταξύ μας εντός της εταιρείας μας αλλά και εκτός – με τους τελικούς πελάτες, τους συνεργάτες αλλά και την κοινωνία, οπότε λαμβάνουμε σοβαρά και υπεύθυνα υπόψη την ολιστική εικόνα των συνεργατών που εκπροσωπούν τα προϊόντα και τις λύσεις μας στην ελληνική αγορά.
  4. Τι νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες θα απολαμβάνουν οι τελικοί καταναλωτές από αυτή τη συνεργασία;
    Χ.Β.: Αποτελούμε επίσημο συνεργάτη της Canon, σε Platinum επίπεδο, και είμαστε εξουσιοδοτημένοι να προωθούμε και να διαχειριζόμαστε μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών λύσεων όπως: πολυλειτουργικοί εκτυπωτές, επαγγελματικά scanner, large format printers/plotters, ενώ διαθέτουμε και εξειδικευμένο τμήμα για την προώθηση παραγωγικών εκτυπωτικών συστημάτων που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου της εκτύπωσης. Την ομάδα μας συμπληρώνει φυσικά και εξειδικευμένο τμήμα Solution Developers και Software support specialists.
    Η καινοτομία και η υψηλή ποιότητα εκτυπώσεων αποτελούν συνώνυμο της Canon και σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και ανθρωποκεντρική προσέγγιση μας γινόμαστε οι σταθεροί σύμμαχοι των επαγγελματιών εκτύπωσης σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό και ασταθές περιβάλλον.
    Μέσα από το εξειδικευμένο Πρόγραμμα Συνεργατών της Canon, διαθέτουμε πλήρη πρόσβαση σε εκπαιδεύσεις, όλα τα επίσημα εργαλεία και πλατφόρμες της Canon, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα την συνεχή υποστήριξη των στελεχών της, με στόχο την άμεση και αρτιότερη δυνατή εξυπηρέτηση των τελικών πελατών. Εκπαιδευόμαστε και επενδύουμε διαρκώς στην εξέλιξη των ανθρώπων μας ώστε να μπορούν να προσθέσουν επιπλέον αξία στις υπηρεσίες που παρέχουμε.
    Πλέον, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στα λογισμικά και την έξυπνη εργασία (digital workflows & document management) ψηφιοποιώντας και απλοποιώντας καθημερινές, χρονοβόρες και κοστοβόρες, διαδικασίες, αγκαλιάζοντας νέες τάσεις και τεχνολογίες, όπως το cloud, την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση.
    Ειδικευόμαστε στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, συνδυάζοντας λύσεις που βασίζονται είτε στο cloud, έτοιμες να κυριαρχήσουν στην αγορά τα επόμενα χρόνια, είτε on premise. Στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε τους πελάτες μας, να εξορθολογίσουν τις λειτουργίες και τις ροές εργασίας τους, ενισχύοντας τόσο την αποτελεσματικότητα όσο και την παραγωγικότητα των οργανισμών τους. Με ένα πλήρες, εξειδικευμένο και καινοτόμο πορτφόλιο λογισμικών και ψηφιακών λύσεων της Canon, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.
    Επιπλέον, έχουμε δώσει στρατηγική προτεραιότητα στην επέκταση των επαγγελματικών υπηρεσιών εκτύπωσης. Ευθυγραμμισμένοι με το όραμα της Canon, διαθέτουμε σημαντικούς πόρους για την προώθηση της εκτύπωσης παραγωγής, προωθώντας νέες συνεργασίες προσαρμοσμένες στις επιχειρήσεις εμπορικής εκτύπωσης.
    Όλα αυτά όμως δε θα είχαν καμία σημασία αν πραγματοποιούνταν εις βάρος του περιβάλλοντος. Η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν βασικό πυλώνα της Canon που συνοδεύει τα προϊόντα της. Ασπαζόμαστε πλήρως την φιλοσοφία αυτή την οποία μεταλαμπαδεύουμε στους συνεργάτες μας.
  5. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια έχετε για το μέλλον; Τι αποτύπωμα θέλετε να αφήσετε στην ελληνική αγορά και τι διαφορετικό έχουν οι υπηρεσίες αυτές που προσφέρετε;
    Η.Μ: Θεωρούμε ότι ο κόσμος της τεχνολογίας δεν έχει υπάρξει πιο συναρπαστικός και γεμάτος ευκαιρίες για επιχειρήσεις κάθε κλάδου και κάθε μεγέθους. Ωστόσο με κάθε ευκαιρία, ταυτόχρονα έρχονται και κάποιες προκλήσεις τις οποίες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και λόγω της υψηλής, παγκόσμιας πλέον, ανταγωνιστικότητας, όσοι κινούνται πιο γρήγορα και έξυπνα επιβιώνουν.
    Είμαστε μία εταιρεία τεχνολογίας που πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη του ψηφιακού μετασχηματισμού και το θετικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει στην ελληνική αγορά. Ο ρόλος μας είναι να καθοδηγήσουμε τις επιχειρήσεις, τους πελάτες μας, να βρουν την κατάλληλη τεχνολογία για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του εργασιακού τους αύριο. Πάνω απ’όλα θέλουμε να τις δούμε να μεγαλώνουν, να πετυχαίνουν τους στόχους τους μέσα από τις λύσεις μας και να αποτελούν οι ίδιοι οι άνθρωποι τους τον μεγαλύτερο πρεσβευτή μας.
    Είναι ευπρόσδεκτες όλες τις εταιρίες που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε στην πράξη και όχι στη θεωρία, να επικοινωνήσουν μαζί μας και να σχεδιάσουμε λύσεις που αφορούν το δικό τους περιβάλλον.
    Για αυτό, μαζί με την OpenSky επενδύσαμε σε ένα πολύ όμορφο και φιλόξενο χώρο στις εγκαταστάσεις της OpenSky στην Αγία Παρασκευή στην Αθήνα όπου καλούμε εκπροσώπους εταιρειών, ανεξαρτήτου μεγέθους, να το επισκεφθούν και να ξεκινήσουμε μαζί το δικό τους ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού.
    Το Customer Experience Center για τις Canon λύσεις ξεκίνησε τη λειτουργία του στα μέσα Μαρτίου και κατά την επίσκεψή του οι  επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν μαζί μας πετυχημένα παραδείγματα εταιρειών που κατάφεραν αξιοποιώντας την Canon τεχνολογία να αλλάξουν τον τρόπο που εργάζονται ενώ ταυτόχρονα μπορούν να εμπνευστούν μέσα από custom demos το δικό τους δρόμο ψηφιακού μετασχηματισμού.
    Χ.Β: Όραμά μας είναι να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες μας, λύσεις που ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Δε θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερο συνοδοιπόρο από την Canon σε αυτό το ταξίδι.
    Ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη των επιχειρήσεων να έχουν δίπλα τους σε κάθε βήμα ένα σταθερό σύμμαχο που θα τους καθοδηγήσει να εκσυγχρονίσουν τις δραστηριότητές τους για να μεγιστοποιήσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Η παρουσία μας δίπλα στους πελάτες μας δεν είναι ευκαιριακή, ούτε λήγει με την ολοκλήρωση ενός έργου, αλλά μόνιμη και διαρκής γιατί μόνιμη και διαρκής είναι και η εξέλιξή της τεχνολογίας.
    Στο πλαίσιο αυτό υποστηρίζουμε τους πελάτες μας  και διευρύνουμε συνεχώς την παρουσία μας στους τομείς των Υπηρεσιών Διαχειριζόμενης Εκτύπωσης (MPS) και των Υπηρεσιών Διαχείρισης Εγγράφων και Ροών Εργασίας (MPDS), που αποτελούν προτεραιότητα των επιχειρήσεων ώστε να ανταποκρινόμαστε στις εξελισσόμενες απαιτήσεις του πελατολογίου μας.
    Ήδη με τη δημιουργία στις εγκαταστάσεις μας του μοναδικού Customer Experience Center για τις λύσεις Canon ένα μέρος τους οράματος και της στρατηγικής μας έχει εκπληρωθεί. Πιστεύω ότι η τεχνολογική μας πιστοποίηση και η ικανότητά μας να προσφέρουμε άρτιες και ολοκληρωμένες λύσεις επιβεβαιώνονται μέσα από την εμπειρία του επισκέπτη.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Canon Ελλάδας στο www.canon.gr/business/ και της OpenSky στο www.open-sky.gr/