after sales

After Sales Services από την OpenSky

Μείνετε ήσυχοι όσο σας υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Η OpenSky πρωτοστατεί στην διαχείριση της εκτύπωσης, στην παροχή λύσεων ψηφιοποίησης και στην τεχνολογία της αυτοματοποίησης. Για να μπορεί όμως να καινοτομεί και να σχεδιάζει την επόμενη λύση που θα αναβαθμίσει τη λειτουργία της επιχείρησής σας, πρέπει να πατάει σε γερή βάση.

Η βάση αυτή δεν είναι άλλη από την υποστήριξη service που παρέχει στους πελάτες της αδιάλειπτα και 100% εξειδικευμένα. Κάθε έργο και κάθε project ξεκινά από τον σχεδιασμό και ολοκληρώνεται με την υλοποίηση του. Αλλά δεν σταματά εκεί. Η υποστήριξη After Sales της OpenSky είναι αυτή που εξασφαλίζει την άψογη λειτουργία του hardware, του software και άρα της επιχείρησής σας.

Maintenance

Μια πολυάριθμη ομάδα εξειδικευμένων τεχνικών στο πεδίο εξασφαλίζει άμεση ανταπόκριση σε οποιοδήποτε θέμα παρουσιάσει μια συσκευή σας ή ένα λογισμικό που χρησιμοποιείτε. Η εμπειρία μας στην συντήρηση και στην διασφάλιση της λειτουργίας των συστημάτων, μας καθιστά ειδικούς στη διόρθωση οποιουδήποτε προβλήματος εμποδίζει την καθημερινή λειτουργία σας. Μέσα από ένα τελευταίας τεχνολογίας ticketing system, η ομάδα μας επιτυγχάνει τον ιδανικό γεωγραφικό διαμοιρασμό εργασιών με αποτέλεσμα την ταχύτατη ανταπόκριση στην συντήρηση μιας συσκευής, στην τροφοδοσία με αναλώσιμα αλλά και στην επίλυση του όποιου προβλήματος.

Απομακρυσμένη Παρακολούθηση Συσκευών

Η ομάδα υποστήριξης του δικτύου μας συνεχίζεται και πέραν του πεδίου. Καταρτισμένοι τεχνικοί με εξειδίκευση και εμπειρία σε software development και remote services management στελεχώνουν ένα αξιόπιστο IT τμήμα που υποστηρίζει τους τεχνικούς και τους πελάτες μας απομακρυσμένα. Έτσι με την υπηρεσία ηλεκτρονικής παρακολούθησης, αποκτάτε έναν μόνιμο σύμμαχο στην απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας. Αυτό γιατί παρέχει άμεση, live μετάδοση της εικόνας των συσκευών σας και μεταφέρει στην έμπειρη ομάδα μας οποιαδήποτε ανάγκη, από αναπλήρωση μελανιού μέχρι οποιοδήποτε πρόβλημα στη λειτουργία τους. Η OpenSky προχωρά αμέσως μετά στην απομακρυσμένη επίλυση του προβλήματος ή στην διασύνδεση και ενεργοποίηση της ομάδας των τεχνικών μας προλαμβάνοντας και διορθώνοντας οτιδήποτε μπορεί να μπει εμπόδιο στην καθημερινή σας εργασία.